Hírek

AUDIO SMART

2020.02.14.


Background
share close

Reggeli az audio piac új aranykoráról.

Tudd meg, mit kell tenned a podcasttel, ha a médiában dolgozol!

2020 fontos évszám a legnagyobb amerikai rádiós hálózat, a National Public Radio (NPR) életében. Idén ugyanis már több reklám és szponzorciós bevétel érkezik podcastekből, mint a klasszikus rádiós felületekről. A Guardian brit lap szerint 2020-ban 1,2 milliárd dollár reklámbevétel származik podcastekben elhelyezett hirdetésből a világon, és több mint egymilliárd ember hallgat havi rendszerességgel műsorokat.

Nem kérdés, hogy az audió média virágzása Magyarországon is megjelenik. Van viszont egy csomó kérdés, amiről érdemes beszélgetni. Például:

– Hogyan működik a podcast médiaipar USA-ban, hogyan Európában, Magyarországon?
– Hogyan használják a márkák a podcasteket, mik a jellemző hirdetési típusok?
– Mit és hogyan lehet mérni a hallgatottságon?
– Milyen lehetőségek vannak a hazai podcast tartalom- és hirdetési piacban?
– Mit tudunk a hazai podcast fogyasztókról?
– Mitől professzionális egy podcast?

Tarts velünk március 18-i eseményünkön, ahol megosztjuk a tapasztalatainkat, beszélgetük és még reggelizünk is közben!

Jegyár: 9900Ft, ami tartalmazza a reggelit.

REGISZTRÁCIÓ

Tagged as: , , .

Rate it
Előző bejegyzés