BEST PRACTICE by Betone

Hogyan használd a podcastet a marketingben? Gyakorlati példák, tapasztalatok, szakmai tudásanyag úttörő marketingszakemberekkel, médiásokkal és a Betone alapítójával, Román Balázzsal.
Most játszott:

Iratkozz fel!

Original

A szponzoráció úttörői - A VOLVO podcast-stratégiája

2023.11.30 - 23:23
A Volvo 2019-ben már felismerte a podcast média erejét és szponzorként beállt az akkor induló Felforgatók mögé. Azóta számos műsor szponzoraként, sőt saját formátum fejlesztőjeként is kipróbálták magukat. A cég többféle podcast aktivitásáról beszélgetünk Sztárcsevity Andrea marketingigzgatóval.
Elolvasom

Az értő figyelem médiája - az ERSTE kampányának tanulságai

2023.11.15 - 09:44
Új számlacsomagot vezetett be az ERSTE májusban, amit a podcast médiában is népszerűsített. A tapasztalatokról beszélgettünk Kiricsi Dáviddal, az Erste marketingkampányokért felelős csoportvezetőjével.
Elolvasom

Kipróbáltuk, újra használni fogjuk - MAZDA CX-60 bevezető kampány

2023.11.04 - 03:00
Ebben az epizódban a Mazda CX-60 bevezetését támogató dinamikus szpotkampány hátteréről és tapasztalatairól beszélgetünk Burovinc Eszterrel, a Mazda médiakampányokért felelős vezetőjével.
Elolvasom

Ha csinálunk valamit, az legyen jó! - DIEGO podcast kampány

2023.10.28 - 02:00
A DIEGO idén nyáron indította el első podcast kampányát, amiben a Klubkártya-programot népszerűsítették. A podcast kommunikáció módjáról, a médiaválasztás okairól, és az aktivitás eredményeiről is beszélgettünk Gesztesi Gábor marketingigazgatóval.
Elolvasom

Hogyan használd a podcastet a marketingben? - Indul a Best Practice

2023.10.18 - 10:00
Több mint 100 sikeres kampány után úgy döntöttünk, megosztjuk a tapasztalatainkat és megkérdezzük azokat az úttörő márkákat, akik már éltek a lehetőséggel.
Elolvasom

Műsorvezető

Román Balázs média- és marketingtanácsadó, a Betone podcast médiacég alapítója, az IAB Audio Munkacsoportjának vezetője. A jelenlegi munkái előtt 15 évig dolgozott a PPH Media szaklapkiadónál, ahol a Kreatív kommunikációs szaklap főszerkesztője volt 8 évig, majd a kiadó belső ügynöksége, a Starski felépítésében vett részt kreatív stratégiai vezetőként.

Támogatás