Ebben az epizódban arról lesz szó, hogyan érdemes kezelni a munkahelyen előforduló konfliktusokat. Hogyan érdemes egy vezetőnek reagálni a munkavállalói aggályokra? Mikor és milyen rendszerességgel kell vagy érdemes visszajelzéseket adni? Mi a tennivaló akkor, ha túl nagy a generációs különbség? Vajon az értékelés során elhangzó kritikát biztosan úgy érti a fogadó fél, ahogy azt elképzeltük? Mai mindkét vendégünk nagy tapasztalattal rendelkezik csapatok építésében, bővítésében: Hodicska Gergely, A Crafthub alapítója, akit ma is sokan a Ustream sikersztorijából ismernek és Gelencsér Móni, a Shiwaforce Onsite divíziójának vezetője. Aki pedig kérdez és közbekérdez: Földházi Csaba, a Shiwaforce partnerkapcsolati igazgatója.
Ebben az epizódban arról lesz szó, hogy mennyi mindent lehet mérni egy cég eredményességében, és mi értelme van egy kéthetes sprintbe is odatennie magát az embernek, ha az éves céllal ez nem feltétlenül látszik szinkronban lévőnek. Erről beszélget Prekopcsák Zoltán, a Prezi Data Science & Analytics csoportjának vezetője és Bodnár Béla, a Shiwaforce vezetője. Aki pedig kérdez: Földházi Csaba, a Shiwaforce partnerkapcsolati igazgatója.
A mai epizódban azt próbáljuk körbejárni, hogy hol van és hol lesz a mesterséges intelligencia helye a vállalati működésben. Ehhez a központi segítséget a mai vendégek: Deliága Ákos, a Talk-a-bot ügyvezetője, illetve Kállai Gábor, a Shiwaforce technológiai igazgatója nyújtja. A beszélgetés házigazdája Dojcsák Dániel, a Shiwaforce kommunikációs igazgatója.
Ebben az epizódban arról lesz szó, hogy mért nem ördögtől való, ha valaki most már mindenét (a zeniéit, az ügyvitelét, a működési helyét és a produkcióját, meg persze a kapcsolatait is) a felhőbe költözteti. Meg arról, hogy mégis mi a magyarázat arra, hogy például a papír alapú könyveket továbbra is fontosnak tartjuk a lakásainkba cipelni. A jövőkutató Rab Árpáddal Dojcsák Dániel, a Shiwaforce kommunikációs igazgatója próbálja tartani a lépést az Epic Stories új, harmadik évadában.
Miért kell folyton e-mailekre válaszolnunk? Miért vesz el a munkaidőből napi 2-3 órát, hogy a munkatársakkal társalogjunk különböző digitális platformokon? Ezeket a kérdéseket járja körbe egy rendhagyó adásban Földházi Csaba, a Shiwaforce partnerigazgatója, kollégáival, Mádi Gábor IT fejlesztési igazgatóval, és Dojcsák Dániel kommunikációs vezetővel.
A könyvekben, a podcastokban, a konferenciák slide-jain olyan egyszerűnek és vonzónak tűnik a LEAN szemlélet. De tényleg tud működni a gyakorlatban? Földházi Csaba, a Shiwaforce partnerkapcsolati igazgatója Ludwig Klárával, a Jókenyér alapítójával és Gazsi Zoltánnal, az Eisberg Hungary ügyvezető igazgatójával beszélgetett.
A munkát és a munkahelyeket mára már végtelenül átitatta a technológia, a trendeket pedig még egy dimenzióval tovább lökte a hibrid munkavégzés térnyerése is. Hogyan kell megőrizni a munkatársi / vezetői / beosztotti viszonyok emberi sajátosságait, ha nem ülünk egy helyen, ha minden adatalapon dől el és a projektek szervezeteken átívelő, kisebb egységekre szeletelt, agilis folyamatok mentén robognak előre? Erről beszélget Földházi Csaba, a Shiwaforce partnerkapcsolati igazgatója Füredi Júlia szervezetpszichológussal és Bodnár Bélával, a Shiwaforce vezérigazgatójával.
Hogyan lehet eldönteni, hogy megéri-e belevágni a digitális transzformációba? Ki fogja megmondani, hogy mennyibe fog kerülni és milyen költségekkel kell kalkulálni? Erről beszélget Földházi Csaba, a Shiwaforce partnerkapcsolati igazgatója két vendégével: Tátrai Lászlóval, a SPAR informatikai vezetőjével és Mádi Gáborral, a Shiwaforce IT fejlesztési igazgatójával.
Vajon egy sikeres sportcsapat és egy sikeres vállalat működtetése hasonló elvekre épül? Földházi Csaba, a Shiwaforce partnerkapcsolati igazgatója erről kérdezi két vendégét: Kenyeres András coachot és Hoffmann Bencét, a Shiwaforce vezérigazgató-helyettesét.
Céges meetingeken is gyakran előkerül, hogy egységes digitális frontend megoldásokkal kell előrukkolni, ilyenekkel kell lenyűgözni az ügyfeleket. De mit is jelent az, hogy digitális frontend? Egy jó weboldalt?
Friss, pontos és konzisztens információkra vágyik mindenki, de technikai oldalról ez azért nem olyan egyszerű. A tudásmendezsment rendszerek fontosságáról Kállai Gábor, a ShiwaForce technológiai vezetője mesélt Kántor Endre műsorvezetőnek.
Folyamatai mindenkinek vannak, akkor is, ha nem vesz róla tudomást, akkor is ha Excelben vagy egy kockás füzetben kezeli azokat. Ebben az epizódban arra világítunk rá, hogy nemcsak hogy elérhető a kkv-k számára is a digitális folyamat-és szolgáltatásmenedzsment, hanem éppen ők lehetnek a legnagyobb nyertesei.
Hamarosan érkezik az Epic Stories podcast sorozat, amiben inspiráló üzleti történeteket mesélünk el bátor és céltudatos vezetőknek. Kövess minket és a kedvenc podcast-lejátszódban!
A szigorú time management stratégiák egyre több vezető életében jelennek meg, sőt, már van ahol a vállalati kultúra részeként áthatják az egész szervezetet. De vajon egy ennyire bizonytalan, és folyamatosan változó világban melyek azok a technikák, amik igazán működni tudnak? Ebben az epizódban erről beszélget Földházi Csaba, a Shiwaforce partnerigazgatója Dobó Mátyással, a Vodafone Vállalati Szolgáltatások Üzletág vezérigazgató-helyettesével, illetve Dr. Dura Mónikával, a ShiwaForce operatív vezérigazgató-helyettesével.
Hogyan kellene reagálnia a vállalati életnek a kiszámíthatatlan, gyorsan változó világra? Át lehet-e ültetni a céges kultúrába a katonai, harcászati módszereket? A Shiwaforce partnerigazgatójának, Földházi Csabának a vendége Porkoláb Imre, aki a katonai karrier után most a Mathias Corvinus Collegium Vezetőképző Akadémiájának igazgatója. Illetve Kovach Anton, a Shiwaforce alapító-vezérigazgatója.
Hogyan képesek a vállalatok úrrá lenni a régen telepített, elavult, úgynevezett legacy IT-rendszereieken. Mennyire veszélyes tartogatni a csontvázakat a szekrényben és meddig tart egy nagyvállalati rendszercsere? Erről beszélget Földházi Csaba, a Shiwaforce partnerigazgatója, Koczka Dániellel, az MKB Digital Zrt. vezérigazgatójával. Illetve Hoffmann Bencével, a ShiwaForce vezérigazgató-helyettesével.
Az exponenciális innovációt ma már egyetlen vállalat sem tudja kikerülni. Kérdés, hogy képesek-e a szervezetek a gyorsan jövő változásokra reagálni, hogyan lehet egy megkövült szervezeti struktúrát újjáformálni, és hogyan lehet ilyen tempó mellett célokat kijelölni. Erről beszélget Földházi Csaba, a Shiwaforce partnerigazgatója Frankó Csuba Dea innovációs coach-csal, és Dojcsák Dániellel, a ShiwaForce kommunikációs igazgatójával.
Valóban képes-e minden cég átállni agilis működésre? Ha igen, hogyan kell elkezdeni, melyek a legfontosabb lépések? A sikersztorik legtöbbször a bevezetés utáni eufóriáról szólnak, de a lényeg nem ott van! Ebben a bónuszepizódban a Millás reggeli rádióműsor vezetője, Kántor Endre Földházi Csabával, a ShiwaForce, partner-igazgatójával beszélgetett.
Élhet-e együtt a humanizmus és a kapitalizmus? Az Epic Stories második bónusz epizódjában erre a kérdésre is kaptunk választ dr. Dura Mónikától, a ShiwaForce operatív vezérigazgató-helyettesétől.
Miért utáljuk annyira a céges megbeszéléseket? Lehetne-e egyáltalán jól csinálni? Mit tanultunk a karantén alatt? Mivel helyettesíthetjük a végtelen meeting-cunamit? A kérdésekről Mihálovits András műsorvezető Dojcsák Dániellel, a Shiwaforce kommunikációs igazgatójával beszélgetett.
Létezik szerethető intranet? Hamarosan kiderül. Ebben a beszélgetésben megvizsgáljuk, hogy jutottunk el a faliújságtól a közös munkatéren át, a social intranetig. Megnézzük, hogyan alakította át a céges felületeket a közösségi média és a tömegessé vált távmunka. Ács Gábor műsorvezető kérdéseire Hoffmann Bence, a ShiwaForce vezérigazgató-helyettese válaszolt.
Rengeteg cég azért megy csődbe, mert nem képes az ötleteit, szoftveres, IT-s (ájtís) megoldásra fordítani. Pedig ma már az IT-vel (ájtível) együtt lélegzés kulcsfontosságú minden üzleti terület sikerében. Ezért ismerkedjünk meg a “DevOps” (devopsz) fogalmával! Kántor Endre műsorvezető, Kovách Antonnal, a Shiwaforce vezérigazgatójával az üzleti eredményesség és a céges IT kapcsolatáról beszélget.
A cégen belüli kommunikációt nehéz jól csinálni. Milyen szempontokat kell figyelembe venni? Melyik csatorna hatékony és melyik biztonságos? Erről beszélget Földházi Csaba, a Shiwaforce partnerigazgatója Pantl Péterrel, a MOL Csoport kommunikációs igazgatójával, illetve Hoffmann Bencével, a ShiwaForce vezérigazgató-helyettesével.
Az agilis transzformáció nagyban függ a HR munkájától, a vállalati átalakulás sikeressége ugyanis az ott dolgozó embereken, menedzsereken múlik. De hogyan lehet motiválni a munkatársakat, hogy ők is érdekeltek legyenek a változásban? Lehet-e agilis embereket rekrutálni? Erről beszélget Földházi Csaba, a Shiwaforce partnerigazgatója Friedl Zsuzsannával, a Magyar Telekom Chief People Officerével illetve Dr. Dura Mónikával, a ShiwaForce operatív vezérigazgató-helyettesével.
Valóban a bajban lévő cégek csodaszere a digitális transzformáció? Vagy épp a jól menő, stabil vállalatoknak kell ezen gondolkodniuk? Ebben az epizódban erről beszélget Földházi Csaba, a Shiwaforce partnerigazgatója Kelemen Bélával, a MOL Csoportszintű Működési Kiválóság igazgatója, az Európai Kőolajfinomítók Szövetségének alelnökével, illetve Kovach Antonnal, a ShiwaForce vezérigazgatójával.
Közhely, de igaz, hogy senki sem születik vezetőnek, hiszen az is egy munka, amibe bele kell tanulni. Kérdés viszont, hogy egy olyan gyorsan változó világban, amiben élünk, milyen vezetői stílust, attitűdöt sajátítsunk el. Utasítsunk és ellenőrizzünk? Vagy hagyjuk a csapatot szabadon és felelősségteljesen dolgozni? Mikor melyik irány működik jól? Erről beszélget Földházi Csaba, a Shiwaforce partnerigazgatója Zolnay Judittal, a MetLife Magyarország és Bulgária vezetőjével, illetve Bárdos András volt televíziós, vezetői trénerrel.
Honnan lehet megtudni, hogy valóban életképes-e, amit kitaláltunk? Hogyan sétáljunk oda az ügyfélhez, amikor még nincs is kész a tökéletes termék? Erről és a lean startup módszerről beszélget Földházi Csaba, a ShiwaForce partnerigazgatója Vityi Péterrel, a Kürt Akadémia ügyvezetőjével, illetve Kovách Antonnal, a Shiwaforce vezérigazgatójával.
Milyen hibákat lehet elkövetni az agilis átalakuláskor? Miért ne higgyünk az agilis fanoknak? Ezeket járja körbe egy rendhagyó adásban Földházi Csaba, a Shiwaforce partnerigazgatója kollégáival, Kovách Anton vezérigazgatóval, és Dojcsák Dániel kommunikációs vezetővel. A beszélgetéshez a muníciót pedig a Shiwaforce és a HVG közös kiadásában magyarul is megjelent szakkönyve: a Bain&Company
Sok cég próbál agilis működésre váltani, de a változások közepette sokszor a a célok és a cselekedetek értelme is elveszhetnek. Hogyan tartsuk meg a fókuszt a folyamatos mozgás közben? Például úgy, hogy elkezdjük mérni, ami számít! Kovach Antonnal, a Shiwaforce vezérigazgatójával Ács Gábor és Kántor Endre műsorvezetők beszélgettek az OKR módszertanból kinyerhető előnyökről.
2021-ben a Spotify bejelentette, hogy a jövőben munkatársaik a világ bármely pontjáról dolgozhatnak. Ha nem akarnak, soha többé nem kell bemenniük az irodába. Jön az érintkezésmentes új céges kultúra korszaka? Ebben a részben Kántor Endre műsorvezető Dojcsák Dániellel, a Shiwaforce kommunikációs igazgatójával beszélgetett.
Szervezzük ki? Tartsuk bent? Értünk hozzá? Olcsóbb így? Készen lesz időre? Ebben a részben arról beszélgetünk, milyen szempontok alapján kell dönteni manapság, hogy egy fejlesztés házon belül, vagy külsős szállítónál készüljön el. Kántor Endre műsorvezető Hoffmann Bencét, a ShiwaForce, üzletfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettesét kérdezte.
Egy csapatom már agilis, de mi lesz a céggel? Hogyan álljak neki a skálázott agilitásnak egy több ezer fős vállalatban? Találjam ki én, vagy menjek el a boltba? Ebben a beszélgetésben az úgynevezett SAFe keretrendszerről lesz szó, ami az USA-ból indult, de ha olyan helyen dolgozol, ahol az anyacég Nyugat-Európai vagy Skandináv, akkor te sem maradsz le a “rilíz vonatról”, ne aggódj!. Gede Balázs műsorvezető kérdéseire Földházi Csaba, a Shiwaforce partnerigazgatója válaszol.
Milyen a jó iroda? Miért kell egyben látni a fizikai tereket és a digitális rendszereket egy fehérgalléros munkahelyen? Erről beszélget Földházi Csaba, a ShiwaForce partnerigazgatója két vendégével: Végvári Zsuzsival, aki az OFFISEVEN tulajdonosaként munkakörnyezeti tanácsadással foglalkozik és Mádi Gáborral, a Shiwaforce IT fejlesztési igazgatójával, aki nemcsak a technológiai kérdésekben jeleskedik, de a ShiwaForce irodafelújítás projektjének gazdája is volt.
Ebben az epizódban arra keressük a választ, hogy mi is történik azoknál a cégeknél, akik már egy ideje próbálkoznak az agilis működéssel. Ha van már egy agilis csapat a cégnél, akkor mi lehet a következő lépés? Milyen kihívásokkal találkoznak majd? És egyáltalán, mit lehet elvárni az agilitástól? Erről beszélget Földházi Csaba, a ShiwaForce partnerigazgatója két vendégével: Buzogány Mátyással, a Vodafone Agilis Transzformációért felelős igazgatójával, illetve Hoffmann Bencével, a ShiwaForce vezérigazgató-helyettesével.
A jövő vállalatának autonómiát kell adnia a munkavállalók kezébe. De akkor a digitális világban mi a vezérigazgató szerepe, és mi a feladata a menedzsmentnek? Erről beszélget Földházi Csaba, a ShiwaForce partnerigazgatója két vendégével: Buslig Györggyel, a McKinsey Digital Studio Budapest venture leaderével, illetve Bodnár Bélával, a ShiwaForce vezérigazgatójával.
Mit jelent a márka a digitális korban? Megváltoztak-e a hagyományos alapszabályok? Hogyan járul hozzá az üzleti eredményhez, ha jól meg tudja a vállalat fogalmazni a céljait, értékeit. Földházi Csaba műsorvezető, a ShiwaForce partnerigazgatója Szabó Bélával, a Magyar Telekom márka és kommunikációs igazgatójával és Dojcsák Dániellel, a ShiwaForce kommunikációs vezetőjével beszélget.
A nagyvállalatok, azon belül is főként a bankok, már 30 éve adatokkal dolgoznak, a fejlesztők felköltöztek az alagsorból a CEO szintjére, és már házon belül találják meg a digitális megoldást a kiszervezés helyett. De hogyan jutottunk el oda, hogy a nem IT-cégek is IT-cégekké váltak? És mi lesz így a klasszikus IT beszállítókkal? Erről beszélget Földházi Csaba, a ShiwaForce partnerigazgatója két vendégével: Csányi Péterrel, az OTP Bank informatikai vezérigazgató helyettesével, akinek irányítása alatt kezdte meg a pénzintézet az agilis transzformációt. Illetve, Bodnár Bélával, a ShiwaForce vezérigazgatójával. A Shiwaforce agilis tanácsadóként/beszállítóként segíti az OTP folyamatait.
A digitális az új normális? A digitális az új normális! Pár éve még csak ígéret volt, ma viszont szembesülhetünk vele, hogy minden iparág vállalatai egyben szoftvercégek is lettek. És mi lesz a sorsa akkor az IT vállalatoknak? Ezt a kérdést feszegette a legutóbbi IVSZ Menta konferencia is, nem árt átismételni, hogy mire jutottak a szakértők. Gede Balázs műsorvezető kérdéseire Dojcsák Dániel, a ShiwaForce marketing kommunikációs igazgatója válaszol.
Elolvasom
Műsorvezető
Földházi Csaba a ShiwaForce Zrt. partnerkapcsolati igazgatója és oktatási üzletágának irányítója. Agilis trénerként rendszeresen tart oktatást nagyvállalatok munkatársainak, vezetőinek.
Show sidebar
Betone.hu Podcast - Shows & Business
Weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legrelevánsabb élményt nyújtsuk azáltal, hogy emlékezünk a preferenciáira és ismételt látogatásokra. Az „Összes elfogadása” gombra kattintva hozzájárul az ÖSSZES süti használatához. Azonban felkeresheti a "Cookie beállítások" menüpontot, és ellenőrzött hozzájárulást adhat. a
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-advertisement
1 year
Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Advertisement" category .
cookielawinfo-checkbox-analytics
1 year
Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Analytics" category .
cookielawinfo-checkbox-functional
1 year
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
1 year
Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to record the user consent for the cookies in the "Necessary" category .
cookielawinfo-checkbox-others
1 year
Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to store the user consent for cookies in the category "Others".
cookielawinfo-checkbox-performance
1 year
Set by the GDPR Cookie Consent plugin, this cookie is used to store the user consent for cookies in the category "Performance".
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Cookie
Duration
Description
S
1 hour
Used by Yahoo to provide ads, content or analytics.
sp_landing
1 day
The sp_landing is set by Spotify to implement audio content from Spotify on the website and also registers information on user interaction related to the audio content.
sp_t
1 year
The sp_t cookie is set by Spotify to implement audio content from Spotify on the website and also registers information on user interaction related to the audio content.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Cookie
Duration
Description
_ga
2 years
The _ga cookie, installed by Google Analytics, calculates visitor, session and campaign data and also keeps track of site usage for the site's analytics report. The cookie stores information anonymously and assigns a randomly generated number to recognize unique visitors.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Cookie
Duration
Description
NID
6 months
NID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads.