A Brancs jó edzés a vállalkozói léthez
Kövesdi Gábor nevéhez olyan márkák kötődnek, mint a Brancs, a Myfarm és az Otthontérkép . Ha van egy jó ötlete, addig megy, amíg meg nem találja, hogy hívhatná életre. Így lett Magyarországnak is közösségi piactere, a Brancs. Gáborék célja, hogy cégeket és magánembereket bátorítsanak arra, hogy vágjanak bele az ötleteik megvalósításába, teszteljék a piacukat könnyen és biztonságos keretek között.
Másik szerelemprojektje, a Myfarm, ahol a termék nem a zöldség, hanem a föld. A parcellát egy szezonra lehet bérelni, a gazdák itt termelik meg a zöldséget, amit a cég kiszállít a vevőkhöz. Mindkét projektben közös nevező maga a közösség.
Kattints és Iratkozz fel a hírlevelünkre
További műsoraink a betone.hu-n
Learn more about your ad choices. Visit megaphone.fm/adchoices